Thursday, December 10, 2015

ΚΑΤΑΔΗΛΗ Η ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΕΥΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΟΥ

                                                             Ομοιος με τον όμοιο!!!! 
[Μιλάω για το επίπεδο του συριζαίικου πολιτισμού...]


Το μισό υπουργικό συμβούλιο με επικεφαλής τον Τσίπρα, η Γιάννα Αγγελοπούλου, επιχειρηματίες, καλλιτέχνες, πολιτικοί και επώνυμοι παραβρέθηκαν στην θεατρική πρεμιέρα του Λαζόπουλου, με το έργο του Λαζόπουλου «Θεέ μου, τι σου κάναμε», στο θέατρο «Γκλόρια» ειδικά για τους «υψηλούς προσκεκλημένους».

Μου λένε κάποιοι φίλοι ότι είμαι πολύ θυμωμένος με τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ!!! Μα η πλειοψηφία των λογικών Ελλήνων είναι οργισμένοι. Επιπλέον έχει γίνει φανερό ότι αυτό το σκυλολόι δεν παίρνει από λογικά πολιτικά επιχειρήματα. Προς τι να συνεχίζω να φορώ το μανδύα του ευγενούς όταν έχω απέναντί μου μουλάρια;;;; Στο κάτω της γραφής εγώ είμαι... κοινωνία και μπορώ να λέω ό,τι θέλω. Δεν είμαι εκπρόσωπος κανενός παρά μονάχα του εαυτού μου. Οπότε τι όπλα έχω για να τους αντιμετωπίσω;;;;
Ένας παλιός φίλος[;;;] μου συγγραφέας με διέγραψε
διότι είμαι υβριστικός στα σχόλιά μου… Χαμογελώ και τώρα, διότι σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες δοκιμάζονται οι ανθρώπινες σχέσεις. Όχι, δεν λέω να τσακωθούμε για τα πολιτικά, διότι οι άνθρωποι που μας κυβερνούν και τους βρίζουμε, δεν είναι πολιτικοί αλλά κοινοί απατεώνες, είναι μια συμμορία αγράμματων μαφιόζων που καταστρέφουν ό,τι χτίστηκε με αγώνες και θυσίες. Και είναι και διεστραμμένοι διότι κάνουν το μαύρο… άσπρο!!!!

Δεν είναι καιρός για ουδετερότητα. Η πολλή ευγένεια απέναντι σ’ αυτή τη συμμορία βλάπτει. Δεν παίρνουν χαμπάρι από ευγένειες. Δεν τους ενδιαφέρει η ΑΛΗΘΕΙΑ και γι’ αυτό την διαστρέφουν, αδιαφορούν για τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και επιζητούν να την ποδηγετήσουν, και το κυριότερο: είναι αδίστακτοι!!! 

Και βέβαια δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με την διατυμπανιζόμενη ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Αυτό που κατάφεραν ήταν να κάνουν πολλούς να σιχαθούν αυτό που νόμιζαν ότι συμπυκνώνει ιστορία, αγώνες, αξίες και ηθική. Αφού δεν το κατάλαβαν αυτό ή δεν θέλουν να το καταλάβουν, τότε πολύ σύντομα θα εισπράξουν τα επίχειρα των πράξεών τους.
  

No comments: